КОРИСНИЧКИ СЕРВИС
Поштовани корисници,
Жеља нам је да заједничком сарадњом, на обострано задовољство, непрекидно унапређујемо квалитет наших услуга.
Поштовани корисници,
Жеља нам је да заједничком сарадњом, на обострано задовољство, непрекидно унапређујемо квалитет наших услуга.
Квар на водоводној или канализационој мрежи можете пријавити на број телефона (019) 422-041 или преко нашег сајта.
Рекламације по рачунима за воду и услуге каналзације мете упутити Услужном центру предузећа, шалтеру информација и рекламација, путем поште, телефонским путем, писаним путем на електронску адресу office@vodovodza.rs или на електронском обрасцу наше интернет странице.
У случајевима када мерно место није било доступно за очитавање у складу са динамичким планом очитавања водомера, корисници могу сами да пријаве стање на водомеру путем електронског обрасца на нашем сајту. ЈКП „Водовод“ Зајечар ће након обраде података израдити рачун кориснику.
Бул. др Зорана Ђинђића 5, 19000 Зајечар, Србија
Радно време благајне је од 7:00 до 16:00 часова радним данима и суботом од 8:00 до 12:00 часова.
ИНФО ЛИНИЈА 1
За све позиве фиксне и мобилне телефоније
ИНФО ЛИНИЈА 2
За све позиве фиксне и мобилне телефоније
БЕСПЛАТНА ИНФО ЛИНИЈА
За позиве из фиксне телефоније