КОРИСНИЧКИ СЕРВИС

Поштовани корисници,

Жеља нам је да заједничком сарадњом, на обострано задовољство, непрекидно унапређујемо квалитет наших услуга.

ПРИЈАВА КВАРОВА

Квар на водоводној или канализационој мрежи можете пријавити на број телефона (019) 422-041 или преко нашег сајта.

РЕКЛАМАЦИЈЕ

Рекламације по рачунима за воду и услуге каналзације мете упутити Услужном центру предузећа, шалтеру информација и рекламација, путем поште, телефонским путем, писаним путем на електронску адресу office@vodovodza.rs или на електронском обрасцу наше интернет странице.

ПРИЈАВА ПОТРОШЊЕ ВОДЕ

У случајевима када мерно место није било доступно за очитавање у складу са динамичким планом очитавања водомера, корисници могу сами да пријаве стање на водомеру путем електронског обрасца на нашем сајту. ЈКП „Водовод“ Зајечар ће након обраде података израдити рачун кориснику.

УПЛАТНО МЕСТО

Бул. др Зорана Ђинђића 5, 19000 Зајечар, Србија

Радно време благајне је од 7:00 до 16:00 часова радним данима и суботом од 8:00 до 12:00 часова.

(019) 423-041

ИНФО ЛИНИЈА 1

За све позиве фиксне и мобилне телефоније

(019) 422-041

ИНФО ЛИНИЈА 2

За све позиве фиксне и мобилне телефоније

0800-019-001

БЕСПЛАТНА ИНФО ЛИНИЈА

За позиве из фиксне телефоније